ul. Wołomińska 1a
tel.: (22) 760 70 13
fax.: (22) 760 70 55
Wydział realizuje zadania wynikające z właściwych ustaw i aktów wykonawczych, a w szczególności dotyczące:
1) spraw administracyjno – gospodarczych:
a) prowadzenie ksiąg obiektów oraz współpraca z instytucjami kontrolującymi obiekty budowlane;
b) bieżąca eksploatacja budynków urzędu;
c) planowanie i realizacja prac remontowo - naprawczych wewnątrz budynków,
d) zapewnienie czystości w pomieszczeniach oraz schludnego wyglądu budynków Urzędu;
e) prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz materiałów eksploatacyjnych oraz spraw związanych z kasacją: środków trwałych, oprogramowania, sprzętu biurowego i informatycznego oraz mebli;
f) prowadzenie rejestrów: pieczęci i stempli oraz podpisów elektronicznych;
2) ochrony przeciwpożarowej, w szczególności: bieżąca aktualizacja okresowych przeglądów sprzętu i wyposażenia przeciwpożarowego oraz instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektów Urzędu i instrukcji postępowania na wypadek pożaru;
3) koordynacji spraw z zakresu ubezpieczeń majątkowych (w tym m.in.: oc, nnw, tzw. drogowych);
4) obsługi technicznej wyborów i referendów;
5) kancelarii Urzędu:
a) prowadzenie rejestru korespondencji wpływającej i wypływającej w systemie tradycyjnym;
b) obsługa systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją;
c) ewidencja przesyłek specjalnych i wartościowych;
d) informowanie Klientów o sposobie i trybie załatwiania spraw przez Komórki organizacyjne Urzędu.