ul. Wołomińska 1a
tel.: (22) 760 70 13 / 09 / 10
fax.: (22) 760 70 55
Wydział realizuje zadania wynikające z właściwych ustaw i aktów wykonawczych, a w szczególności dotyczące:
- Spraw administracyjno – gospodarczych:
- prowadzenie ksiąg obiektów oraz współpraca z instytucjami kontrolującymi obiekty budowlane;
- bieżąca eksploatacja budynków urzędu;
- planowanie i realizacja prac remontowo - naprawczych wewnątrz budynków;
- zapewnienie czystości w pomieszczeniach oraz schludnego wyglądu budynków Urzędu;
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz materiałów eksploatacyjnych oraz spraw związanych z kasacją: środków trwałych, oprogramowania, sprzętu biurowego i informatycznego oraz mebli;
- prowadzenie rejestrów: pieczęci i stempli oraz podpisów elektronicznych.
- Koordynacji spraw z zakresu ubezpieczeń majątkowych (w tym m.in.: oc, nnw, tzw. drogowych).
- Obsługi technicznej wyborów i referendów.
- Kancelarii Urzędu:
- prowadzenie rejestru korespondencji wpływającej i wypływającej w systemie tradycyjnym;
- obsługa systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją;
- ewidencja przesyłek specjalnych i wartościowych;
- informowanie Klientów o sposobie i trybie załatwiania spraw przez Komórki organizacyjne Urzędu.