ul. Wołomińska 1
pokój nr 15 (I piętro)
tel.: (22) 760 70 48 / 49
fax.: (22) 760 70 55
Wydział realizuje zadania wynikające z właściwych ustaw i aktów wykonawczych, w szczególności:
- Prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych:
- prowadzenie spraw wynikających ze stosunku pracy w tym przygotowywanie: pism związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz zmianą warunków zatrudnienia, umów o pracę, porozumień zmieniających, decyzji płacowych, wypowiedzeń umów o pracę, wypowiedzeń zmieniających, świadectw pracy i innych;
- nadzór nad wykorzystaniem czasu pracy i urlopów oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników;
- prowadzenie spraw związanych z ochroną zdrowia oraz badaniami lekarskimi pracowników;
- prowadzenie spraw emerytalnych i rentowych pracowników;
- prowadzenie dokumentacji i organizowanie rekrutacji na stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze;
- sporządzanie statystyki i sprawozdań dotyczących zatrudnienia;
- obsługa szkoleń i podnoszenia kwalifikacji przez pracowników;
- okresowe oceny pracowników;
- współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy;
- prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych i książki wyjść pracowników.
- Prowadzenie dokumentacji płacowej:
- naliczanie wynagrodzeń pracowników Urzędu oraz sporządzanie list płac i kart wynagrodzeń i zasiłków;
- sporządzanie list wypłat wynagrodzeń na podstawie umów- zleceń i umów o dzieło;
- sporządzanie list wypłat zwrotu kosztów używania do celów służbowych samochodów niebędących własnością pracodawcy;
- naliczanie diet radnych;
- wystawianie zaświadczeń i informacji dotyczących realizowanego zakresu czynności;
- Przeprowadzanie konkursów na stanowiska dyrektorów jednostek organizacyjnych Miasta we współpracy z merytorycznymi Wydziałami.