Szanowni Mieszkańcy,
w ostatnim czasie do Urzędu Miasta wpływają pytania dotyczące widocznej nowej infrastruktury, która pojawiła się pod Urzędem Miasta przy biletomacie Kolei Mazowieckich. Chcielibyśmy poinformować, że jest to część instalacji technicznej niezbędnej do uruchomienia nowego biletomatu ZTM.
Dostępne będą w nim wszystkie rodzaje biletów – od 20-minutowych, jednorazowych, dobowych, 3-dniowych, weekendowych, aż po długookresowe: 30- i 90-dniowe, bilet seniora oraz bilety z oferty Warszawa+ (Bilet Metropolitalny).
Za realizację inwestycji odpowiada ZTM Warszawa. Obecnie ZTM oczekuje na podłączenie lokalizacji biletomatu do sieci energii energetycznej, w ramach umowy zawartej z PGE. Urząd Miasta Kobyłka nie ma wpływu na czas wykonania tej usługi przez operatora energetycznego, a co za tym idzie na ostateczny termin uruchomienia biletomatu. Urząd Miasta wspiera uruchomienie biletomatu współpracując z ZTM i Wykonawcą, m.in. przez ustalenie dogodnej lokalizacji oraz wydanie niezbędnych decyzji i pozwoleń.
Doskonale rozumiemy, jak bardzo zależy Państwu na szybkim dostępie do możliwości zakupu biletów w dogodnej lokalizacji. Dlatego też Urząd Miasta we współpracy z ZTM pracuje nad wdrożeniem rozwiązań alternatywnych tj. możliwością uruchomienia aplikacji mobilnej mobiWAWA, która umożliwi wygodny zakup biletów komunikacji miejskiej, w tym biletów Metropolitalnych.
Będziemy na bieżąco informować Państwa o wszelkich zmianach oraz o wprowadzeniu nowych udogodnień związanych z zakupem biletów.