Dziś (5 listopada) liczba przypadków zakażeń COVID-19 osiągnęła kolejny rekord, przekraczając 27 tysięcy przypadków. Wprowadzane są kolejne obostrzenia, a administracja publiczna, zgodnie z wytycznymi, ma pracować zdalnie. Od jakiegoś czasu w Urzędzie Miasta pracujemy rotacyjnie, właśnie po to, żeby w sytuacji zachorowań wśród Urzędników, zachować ciągłość pracy i wykonywanych zadań dla Państwa. Dlatego serdecznie Państwa prosimy o ograniczenie wizyt w Urzędzie i załatwianie spraw – oczywiście tych, które można w taki sposób załatwić – za pośrednictwem telefonów, maili czy ePuapu.
Jak będzie wyglądała w najbliższym czasie obsługa w Urzędzie?
- Nadal będziemy obsługiwać Mieszkańców w Urzędzie Stanu Cywilnego – tutaj nie wszystkie sprawy można załatwić zdalnie.
- W przedsionku Urzędu będzie wystawiona urna, do której będzie można złożyć pisma. Taki sposób sprawdził się wiosną.
- W ważnych sprawach, wymagających bezpośredniego kontaktu, będzie można skorzystać z domofonu, znajdującego się przy drzwiach – zejdzie do Państwa pracownik odpowiedniej komórki organizacyjnej
Zanim przyjdziecie Państwo do Urzędu, prosimy – zadzwońcie, dowiedzcie się, jak można daną sprawę załatwić inaczej, niż odwiedzając Urząd.
Skrzynka telefoniczna Urzędu: https://kobylka.pl/strona-3503-ksiazka_telefoniczna_urzedu.html
Jednocześnie przypominamy, że sprawy można załatwiać również za pośrednictwem: poczty, elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu lub poczty e-mail (kancelaria@kobylka.pl).
Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej UM Kobyłka: /kobylka/skrytka